Как и обещали, MK-Studios выпустили свой Lisbon airport для P3D V4 – двадцатый по величине аэропорт в Европе по объему пассажирских перевозок. Конечно тут всё то модное что есть сегодня в сценах для P3D4 – динамический свет, анимированные телетрапы, куча техники, внутреннее моделирование терминалов, основные объекты и мосты Лиссабона, ночное освещение города и много другое.
Больше информации под спойлером
Features
Highly detailed buildings specially designed and optimized for P3DV4,
Terminal interior modelled in 3D with correct gate numbers and people,
SODE jetways and double jetways with interior,
SODE windsocks,
New ground technics based on real photographs, specular and bump mapping,
Fully up to date ground layout,
Highly optimized dynamic lightning with different effect types adjusted for exact type of light and direction needed,
Condition based runway lightning with realistic dimmed light power (as operated mostly in Lisbon),
GSX based docking system and adjusted stands for real operations,
Interactive holding point lights that change color when approaching them, active only in selected areas like in the real airport,
Realistic precipitation effects on the ground with water accumulated in some areas,
50cm/pixel sattelite coverage of the city with autogen,
36 important custom city objects and 3 bridges,
Custom mesh for the city and airport area,
Airport configurator with multiple performance options,
Надеюсь быть полезным любителям виртуальной авиации. Нетерпим к хамству и заносчивости. Всегда рад помочь, но не всегда есть на это время. Летаем на MSI GTX 1080 TI, i7-8700K (4,8 Мгц) , MSI Z370 GAMING PRO CARBON, 32GB (2x16GB) DDR4 CORSAIR, SSD: 512GB - 960 Pro, 1TB - 850 PRO, 1TB - 860 PRO, Вода: NZXT Kraken X62, Питание: Corsair HX1000i
Leave a Reply